2016-07-04

Idag började rättegången mot två nationalister som attackerades på Möllevången för två år sedan den 8 Mars av vänsterextremister som så klart stod utanför rättscentrum med sin KämpaMalmö banderoll. De skrek sitt vanliga Stick härifrån när jag dök upp och drog i högerarmen (den man heilar med) och försökte knuffa omkull mig, jag sa att det är en öppen rättegång och att alla som är intresserade har rätt att vara där, då påstod en av dem att jag var full och skulle lobbas, nä fyllan skötte jag i helgen men hur är det själv, har bara druckit kaffe svarade han, ja det han jag tyvärr inte med. En polis kom fram och tog mig avsides och förklarade att det var fullt, klockan var tio i nio och folk hade köat sedan klockan åtta så jag stack därifrån men dyker upp i morgon betydligt tidigare, får ta med mig negerbollar och bjuda extremvänstern som hänger utanför så att de blir lite gladare.

Sydsvenskan