2006-06-02

Fick ett fanmail idag:

Jag har sett din åsikt om tsunamioffren.
Jag har sett din åsikt om dom svarta i Nogger Black-skandalen.
Jag har sett din åsikt kring Mikael Ljungbergs självmord.
Jag har sett din åsikt om offren för Beslanmassakern.
Jag har sett din hyllning till "Fantastic 4" från Londonbombningarna.
Och nu har jag sett din åsikt kring Bobby. Du kränker en oskyldig pojke som misshandlades till döds av sina "föräldrar". Du är ett svin, Dan Park. Gör oss alla en tjänst och dra åt helvete.

Ja vad kan man säga? Vissa har inget sinne för humor och anser tydligen att mänskligheten skulle vara något att hylla, när sanningen är den att människan är ett cancer som förstör planeten och torterar dess invånare djuren.

Inget party ikväll ser det ut som, Men lite chips och tre folköl ska väl gå ned. Nä, gick ut från datasalen för en kaffe vid 22.00 och när man skulle in igen "så var det stängt", tur jackan var på. Kollade in två utställningar vid nobelvägen tidigare, den på whutering var klart TVskärms inspirerad och den på cirkulationscentralen bestod av en bunt skumma hemmabyggda maskiner. Tog en fallafel på Kungsgrillen.